servet
Legacy Member
Hallo,
ik heb een tweedehandse computer gekocht van iemand, ze heeft dat opgestuurd, toen heb ik die pc getest het toren werkt maar ik heb geen beeld, dan heb ik andere monitor aangesloten die werkte ook nie, dan heb ik die grafische utigehaalt en een andere ingestoken lukte ook nie, ik denk dat het aan de moederbord ligt?
of nie graag beetje hulp pls
ik heb een tweedehandse computer gekocht van iemand, ze heeft dat opgestuurd, toen heb ik die pc getest het toren werkt maar ik heb geen beeld, dan heb ik andere monitor aangesloten die werkte ook nie, dan heb ik die grafische utigehaalt en een andere ingestoken lukte ook nie, ik denk dat het aan de moederbord ligt?
of nie graag beetje hulp pls