Archief - geen beeld meer na gefoefel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Venn

Legacy Member
Khad wa zitten foefelen met mn FSB, maar khad ze ni echt hoog gezet eigelijk. Nu wil ik terug opstarten maar krijg geen beeld meer. Dus ik probeer te rebooten, nog geen beeld. Ik verzet effe de JBAT jumper op 2/3, probeer opnieuw, net hetzelfde. Ik kijk dan achteraan op de D-led van mn MSI KT266 en daar geeft hij een led code wer die overeenkomt met Memory Detection Test. Da begrijp ik ni want mijn ram is PC2700 dus da kan toch ni rap afzien he. Wat ik mij afvraag is ofdat die codes wel altijd juist zijn, of dat je niet naar de volgende code van het proces moet kijken om te zin wat niet wil beginnen, misschien moet ik dat zo wel interpreteren. En het volgende zou moeten zijn Decompessing BIOS image to RAM for fast booting.

khad zelfs het batterijtje deruit gehaald.
en PC2100 latje van andere PC der effe in gestoken en nog steeds dezelfde shit.
heb ik dan de DIMM slotjes verbrand ofzo?

Heeft iemand hier wat ervaring mee?

Massman

Legacy Member
moet dit niet op hardware/overclocking forum ?

anyway, probeer eens uw ram eruit te halen, en dan er terug in te steken

Venn

Legacy Member
ja idd foutje van mij

kheb mn ram al vervangen, geef niks verschil

guRuh

Legacy Member
sorry ze matrix ma gij overtreft toch alles :/

eerst waart ge vergeten dat er hier een buy and sell is, en nu tzelfde maar met overclocking :D

OT: hoe lang hebt ge dat batterijtje eruit gehaald? ik heb wel iets gelijksaardigs:

beetje zitten foefelen met WC, beetje gemorst, ik probeer te booten... GEEN BEELD
den deze zo pissed als een konijn (:unsure:) dus ik gooi da kl*te moederbord uit diene pc. Dat heeft daar twee dagen gelegen, en dan onder het motto "ge weet nooit hein" steek ik dat ex-klote mobo er weer in, en idd...

It worked

Cranox

Legacy Member
Matrix zei:
Khad wa zitten foefelen met mn FSB, maar khad ze ni echt hoog gezet eigelijk. Nu wil ik terug opstarten maar krijg geen beeld meer. Dus ik probeer te rebooten, nog geen beeld. Ik verzet effe de JBAT jumper op 2/3, probeer opnieuw, net hetzelfde. Ik kijk dan achteraan op de D-led van mn MSI KT266 en daar geeft hij een led code wer die overeenkomt met Memory Detection Test. Da begrijp ik ni want mijn ram is PC2700 dus da kan toch ni rap afzien he. Wat ik mij afvraag is ofdat die codes wel altijd juist zijn, of dat je niet naar de volgende code van het proces moet kijken om te zin wat niet wil beginnen, misschien moet ik dat zo wel interpreteren. En het volgende zou moeten zijn Decompessing BIOS image to RAM for fast booting.

khad zelfs het batterijtje deruit gehaald.
en PC2100 latje van andere PC der effe in gestoken en nog steeds dezelfde shit.
heb ik dan de DIMM slotjes verbrand ofzo?

Heeft iemand hier wat ervaring mee?
Dimm slotje verbrand is erg onwaarschijnlijk , dit gebeurt enkel met vmods.
De reden dat je geen beeld meer krijgt is hoogst waarschijnlijk omdat je AGPbus aan je FSB gekoppeld is , sommige kaartjes gaan maar max tot 70 agp.
Wil je zeker zijn trek je ATX stekker van je mobo en reset je bios met een jumper , indien het niet lukt met een jumper haal je batterij der dan 15 mins uit.

Krijg je nog geen beeld dan kan je vgakaartje schade opgelopen hebben , probeer eens met een ander indien mogelijk.

spectrious

Legacy Member
kheb ook zo es gefoefeld, kheb met een ander video kaartje dan geprobeerd en et werkte niet. Blijkbaar was gewoon mijn AGP bus door de combinatie van Stof en ander gefoefel deraan. Kheb dan ander mobo moeten kopen :woohoo:

Venn

Legacy Member
laat me hopen van ni want das ne splinternieuwe 6600GT dak erin gestoken heb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan