MaDDie
Legacy Member
BIj het instaleren van mijn nieuwe graka waren er enkele probleempjes.
Deze probleempjes zijn opgelost.(denk ik)
Maar nu krijg ik geen beeld meer. De pc start wel op.
Maar het scherm reageert niet en blijft op stand by.
Het scherm werkt.
een van de probleempjes was dat de cpu koeler niet draaide. erafgehaald en uitgekuisd. hierbij kwam de cpu er mee uit. maar deze zit er terug goed in.
en koeler werkt weer. maar sindsdien heb ik geen beeld meer.
kan het zijn dat dit aan de cpu ligt?
mvg,
MaDDie
Deze probleempjes zijn opgelost.(denk ik)
Maar nu krijg ik geen beeld meer. De pc start wel op.
Maar het scherm reageert niet en blijft op stand by.
Het scherm werkt.
een van de probleempjes was dat de cpu koeler niet draaide. erafgehaald en uitgekuisd. hierbij kwam de cpu er mee uit. maar deze zit er terug goed in.
en koeler werkt weer. maar sindsdien heb ik geen beeld meer.
kan het zijn dat dit aan de cpu ligt?
mvg,
MaDDie