wxphe
Legacy Member
Wat is eigenlijk de mulitplier in een processor? De snelheid van een processor is altijd multiplier X FSB. Ik heb dus een 2.4ghz op 800FSB met multiplier 12. Maar waarvoor staat dat dan? Heeft het iets te maken met de gelijktijdige bewerking, maar daar heb je toch het aantal bit voor die bepaald hoeveel instructies gelijktijdig kunnen worden verwerkt?
Alvast bedankt
grtz wxphe
Alvast bedankt
grtz wxphe
hoe krijgde gij uw 2.4 zo hoog 

