Archief - Firewire probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RicH

Legacy Member
Heb firewire geinstalleerd bij hardware zegt em dat dit apparaat correct werkt,ik had graag beelden vanop de camera op mijn pc geplaatst maar ik krijg geen verbinding met het toestel(JVC gr d 23),heb al en andere firewire kaart en kabel geprobeerd zonder resultaat heb nu ook mijn videocamera omgewisseld voor hetzelfde model maar deze doet het ook niet.
het schijnt dat JVC met veel kaarten niet werkt.

Iemand ervaring mee help me dan aub de enige optie dat ik nog heb is voor en andere videocamera gaan kijken(geen JVC dan).

Exit

Legacy Member
driver voor die cam ... als ge zegt dat jvc nie werkt met veel kaarten, tja ...

RicH

Legacy Member
driver nog ni gevonde heb al alle info op het web geleze niks,ergens zegge ze da ge met xp da ni nodig hebt,en als ge service pack 2 installed dat het probleem zou verholpe zijn maar het veranderd niks.

Bij mijn nonkel zijn pc werkte hem wel

Exit

Legacy Member
wel, kijk dan bij die nonkel welke driver gebruikt wordt en kies die dan bij u handmatig (als win het weer eens nie vindt welke drivers nodig zijn wat wel meer gebeurt bij win (xp) )

RicH

Legacy Member
mijn nonkel heeft wel ne mac

k zit nu al aan mijne tweede camera tweede firewire kabel en tweede firewire kaart,da zou plug in and play moette zijn maar da is dikken bullshit,ben nu al van maandag op en aan naar Leuven aan't rijde in totaal al 10 keer op en af en morge moet ek ook terug om dak bij die laatste firewirekaart adobe premiere light kreeg maar der zat photoshop in,wil da cd ke gaan omwissele en nu zit in gans da lot photoshop en had dus die firewire kaart ni mee.

Dees werkt echt op men zenuwe en NIEMAND heeft en oplossing,k heb jare zitte filme met en prul van en fototoestel altijd 20 sec geen geluid en geen goe beeld nu koop ek mij eindelijk na veel spare deftige shit en niks werkt hoewel het zou moette werke.

Exit

Legacy Member
dan moet ge eens op site van die cam gaan zien en daar eens informeren ...
plug and play werkt als de win het herkent, anders plug en pray
vraagt meteen aan die verkoper dat ie die dingen eens test bij hem als ge daar zijt.
vanop afstond (forum) zijn zulke zaken lastig omdat we zaken zouden moeten zelf zien om testen ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan