SpiderRS
Legacy Member
heb telenet fibernet aangeschaft en heb dommel opgezegt :doh:is me da ne stomme zet geweest. Mijn fibernetmodem/router staat in de living en daar is de ontvangst goed (normaal niet moeilijk is ma een 3m van die nest af) nu komt het probleem en dat is dat ik een vaste pc heb gekocht (toren) en in de kamer erlangs gezet is ook maar een 4-5m van de modem/router verwijderd maar da kl*te ding geeft geen reet ontvangst (zit 1ne muur tussen) niks als stress heeft mij da tot nu toe al opgeleverd
Nu de vraag is is er een manier om da signaal te versterken puur op de telenetmodem/router (weiger materiaal bij te kopen
) of kan ik contract opzeggen wegens het van gene meter bereik heeft (contract 1 maand geleden afgesloten )
tot zover mijn stressverhaal:doh:
Nu de vraag is is er een manier om da signaal te versterken puur op de telenetmodem/router (weiger materiaal bij te kopen
) of kan ik contract opzeggen wegens het van gene meter bereik heeft (contract 1 maand geleden afgesloten )tot zover mijn stressverhaal:doh:
mijn ontvangst moet omhoog want nu kom ik dus nie in die andere kamer en in de zomer wil ik buiten op de laptop wat dus tot nu toe verre van onmogelijk lijk mits ik nog niet eens in een andere kamer geraak. Met mijn oude oldtimer modem/router van dommel geraakte ik overal en met die moderne prul van telenet kom ik nergens blijkbaar