Ik zou naar binnen blazen. Bij passieve koeling of veel aluminium platen helpt dat enorm. Je hebt sowieso toch een outtake zitten, en je voeding werkt ook als uitgaande fan. Probleem is namelijk, als je geen koeler hebt die gans is afgedekt door een frame rond de videokaart, dan blaas je lucht in eerste instantie tegen de GPU, maar wordt ie niet gekanaliseerd uit de case. Indien er wel kanalisatie is, helpt het zeker bij aanvoer van frissere lucht waar de fan van de videokaart toegang tot heeft.