djaxx79
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik heb men asus Gforce 6800 overclockt naar 437 mhz core en memory 1170
Ik haal nu met 3dmark 2003 een mooie bench van gemiddeld 10500.En draai gemiddeld rond 54° gpu en 50° ram ( niet in game). Nu ,het probleem, elke keer ik in game ga springt men fan-control van men videokaart op auto-fan waardoor ze minder hevig koelt dan wanneer ik ze gewoon op 100% van zen mogelijkheden laat koelen. Dit maakt dat men temp tijdens het spelen durft oplopen tot 70°.Wanneer ik dan terug kom uit game en ik zet de fan control terug op 100% koelt ze bijna direct zwaar af naar 60°, nu is men vraag... hoe kan ik ervoor zorgen dat die fan op men videokaart ook op constant hoogste level blijft staan anneer ik in game ben en niet steeds op auto-fan springt, ik gebruik asus smartdoctor en in de settings daar vind ik het niet echt
Alvast bedankt
Ik heb men asus Gforce 6800 overclockt naar 437 mhz core en memory 1170
Ik haal nu met 3dmark 2003 een mooie bench van gemiddeld 10500.En draai gemiddeld rond 54° gpu en 50° ram ( niet in game). Nu ,het probleem, elke keer ik in game ga springt men fan-control van men videokaart op auto-fan waardoor ze minder hevig koelt dan wanneer ik ze gewoon op 100% van zen mogelijkheden laat koelen. Dit maakt dat men temp tijdens het spelen durft oplopen tot 70°.Wanneer ik dan terug kom uit game en ik zet de fan control terug op 100% koelt ze bijna direct zwaar af naar 60°, nu is men vraag... hoe kan ik ervoor zorgen dat die fan op men videokaart ook op constant hoogste level blijft staan anneer ik in game ben en niet steeds op auto-fan springt, ik gebruik asus smartdoctor en in de settings daar vind ik het niet echt

Alvast bedankt