AkiMbO
Legacy Member
ik sta op het punt om te veranderen naar expressnet, maar zit nog met 1 probleem.
nu werkt alles goed met mono, maar in sommige games (cs dus) kunne we nie op zelfde server. dit zou verholpen door een 2de ip adres.
allemaal geen probleem, maar kunt ge dan op die switch ook nog eens ne router aansluiten ?
dus
Modem => switch -> router -> pc2, 3 en 4
________________ -> Pc1
en moest dit niet werken, is het mogelijk om 1 router aan te sluiten rechtstreeks op de modem ( gelijk het nu dus is ) ?
graag zekerheid, want een overschakeling is onomkeerbaar
dank bij voorbaat
nu werkt alles goed met mono, maar in sommige games (cs dus) kunne we nie op zelfde server. dit zou verholpen door een 2de ip adres.
allemaal geen probleem, maar kunt ge dan op die switch ook nog eens ne router aansluiten ?
dus
Modem => switch -> router -> pc2, 3 en 4
________________ -> Pc1
en moest dit niet werken, is het mogelijk om 1 router aan te sluiten rechtstreeks op de modem ( gelijk het nu dus is ) ?
graag zekerheid, want een overschakeling is onomkeerbaar
dank bij voorbaat