eigenlijk ist maar 5 eur duurder eh, aangezien je limiet standaard 15gb is ipv 10gb
Download is idd hoger, 840kb/s is een normale snelheid van goeie server
Upload is ook drastisch hoger, nl 60-63kb/s
Voor de rest, ping zit snor, komt door die nieuwere modems, meer mailboxen en meer ip's
Als ge veel download, dan blijf je imo beter met mono of gewoon expresnet en koop je ipv die 5eur, nog 5gb extra.
Ben je gamer maar download je ook graag snel, dan is expresnet plus echt een goeie keuze imo
