Archief - Europese online pc-shops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Ik ben aan het rond zien voor een nieuwe pc.. omdat ik misschieen een nforce 4 moederbord zal kopen zou ik graag de bekende/goede internationale sites willen weten die goedkoop en een goede service hebben. Hoor veel over duitsland, land dat wel enkele maanden voorop België zit?

Dus gelieve hier de goede internationale sites door te spelen. ;)

babaar

Legacy Member
Gamedude zei:
Ik ben aan het rond zien voor een nieuwe pc.. omdat ik misschieen een nforce 4 moederbord zal kopen zou ik graag de bekende/goede internationale sites willen weten die goedkoop en een goede service hebben. Hoor veel over duitsland, land dat wel enkele maanden voorop België zit?

Dus gelieve hier de goede internationale sites door te spelen. ;)


weken

www.snogard.de

Patman

Legacy Member
kheb dien es ff gecheckt en zoveel goekoper is die nu ook weer nie ze :s
als ge da vergelijkt met itware

en reken, je moet er de verzendskoste nog bijbetalen

Gamedude

Legacy Member
Als ik mij bij die snogard.de een nforce 4 moederbord zou kopen.. heb ik natuurlijk ook een PCI-E graka nodig, vond de prijs van de geforce 6800 GT die daar staat wel raar als ge weet dat in de belgische shops ze 430-450€ kosten: http://snogard.de/content.php?artikelId=VGAP25-MS6295&kategorieId=93&file=1 MSI NX6800-TD 256e

is dat geen echte Geforce 6800 GT ofzo? een vanilla? of is die gewoon goedkoper omdat het een PCI-E graka is, die kwa productiekosten lager ligt ofzowh? (prolly dikke bullshit ;p)

vinteg

Legacy Member
Gamedude zei:
Als ik mij bij die snogard.de een nforce 4 moederbord zou kopen.. heb ik natuurlijk ook een PCI-E graka nodig, vond de prijs van de geforce 6800 GT die daar staat wel raar als ge weet dat in de belgische shops ze 430-450€ kosten: http://snogard.de/content.php?artikelId=VGAP25-MS6295&kategorieId=93&file=1 MSI NX6800-TD 256e

is dat geen echte Geforce 6800 GT ofzo? een vanilla? of is die gewoon goedkoper omdat het een PCI-E graka is, die kwa productiekosten lager ligt ofzowh? (prolly dikke bullshit ;p)
ziede gij der ergens GT achter staan ofzow? :wtf:

Gamedude

Legacy Member
Als Duitsland weken op ons voorstaat, kunnen we de nforce 4 in de belgische shops (hofline, forcom) in midden december verwachten?
Net email gekregen van snogard.de dat ze blijkbaar niet buiten Duitsland verkopen? :ironic: bevind die winkel zich ver in Duitsland of is het haalbaar met de auto? (Duitsland is groot ;p)

Op die e-bug.de gaat het allesinds, daar kost die nforce 4 moederbord van MSI wel 20 euro duurder (190€) :(
Nu.. als ik me een nforce 4 moederbord koop koop ik mij natuurlijk ook best ineens een PCI-E graka? maar dan vraag ik me feitelijk af welke... precies amper keuze in? op de Belgische sites zie ik er allesinds geen staan, amar dat is atm nog vrij logisch omdat de nforce 4 moederbord hier nog gewoon niet is. Maar welke zou ik dan nemen moest ik de nforce 4 moederbord in buitenland kopen? ligt het aan mij of heeft Geforce zelf nog geen één GT PCI-Express in stock? (als ik zo zie na die e-bug.de) :/ Radeon's X800 pro wel maar ik geef voorkeur aan Geforce 6800 GT.

pwhhhff ;p

Godzilla*Akira

Legacy Member
snogard ligt niet zo zeer ver van de grens, dus is zeker doenbaar. Hangt er ook wel wa vanaf waar da je zelf woont ook natuurlijk.

Argus V12

Legacy Member
is die snogard betrouwbaar?
wat geeft die van garantie?
iemand ervaring


tnx

Jonaah

Legacy Member
kan iemand mij vertellen in welk dorp/stad snogard ligt? en e-bug.de levert toch internationaal via de post eh?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan