Als Duitsland weken op ons voorstaat, kunnen we de nforce 4 in de belgische shops (hofline, forcom) in midden december verwachten?
Net email gekregen van snogard.de dat ze blijkbaar niet buiten Duitsland verkopen? :ironic: bevind die winkel zich ver in Duitsland of is het haalbaar met de auto? (Duitsland is groot ;p)
Op die e-bug.de gaat het allesinds, daar kost die nforce 4 moederbord van MSI wel 20 euro duurder (190€)

Nu.. als ik me een nforce 4 moederbord koop koop ik mij natuurlijk ook best ineens een PCI-E graka? maar dan vraag ik me feitelijk af welke... precies amper keuze in? op de Belgische sites zie ik er allesinds geen staan, amar dat is atm nog vrij logisch omdat de nforce 4 moederbord hier nog gewoon niet is. Maar welke zou ik dan nemen moest ik de nforce 4 moederbord in buitenland kopen? ligt het aan mij of heeft Geforce zelf nog geen één GT PCI-Express in stock? (als ik zo zie na die e-bug.de) :/ Radeon's X800 pro wel maar ik geef voorkeur aan Geforce 6800 GT.
pwhhhff ;p