/LeXuS\
Legacy Member
-Ik heb een maxtor 160Gb Sata, hoe komt het dat ik (vanaf begin) maar 130gb zie ipv 160gb?
-Ik zit met heel wat usb slots en dergelijke van boven case, vanachter... Maar ook firewire en dat zijn allemaal verschillende enkele kabeltjes, waar moet ik die aansluiten
. . . En nu niet zeggen lees et boekje want da heb ik gedaan
-Ik heb op men case ook een knopke van m'n window wanneer die eraf is dat em tuut, waar sluit ik die aan op moederbord?
Alle hulp word heel erg gewaardeerd..
Zie signature voor specs...
-Ik zit met heel wat usb slots en dergelijke van boven case, vanachter... Maar ook firewire en dat zijn allemaal verschillende enkele kabeltjes, waar moet ik die aansluiten
. . . En nu niet zeggen lees et boekje want da heb ik gedaan-Ik heb op men case ook een knopke van m'n window wanneer die eraf is dat em tuut, waar sluit ik die aan op moederbord?
Alle hulp word heel erg gewaardeerd..
Zie signature voor specs...
