Reborn
Legacy Member
Hey
Ik heb onlangs een usb stick gekocht in de mediamarkt (half jaar geleden) en heb die onmiddelijk gebruikt voor mijn xbox 360 als memory card, maw heb die geformateerd in xbox 360 formaat, het probleem is nu dat ik mijn xbox 360 nimeer heb.
Ik wil die stick gebruiken op mijn pc maar da lukt niet. Namelijk windows herkent die niet meer volledig, er staat 0 bytes, het is "verborgen" ik moet dus naar opties ====> mapinstellingen gaan en selecteren dat em verborgen bestanden laat zien. Zie foto: http://oi54.tinypic.com/f566av.jpg
Dan zie ik mijn "removable disk", als ik wil formateren gebeurd er niks, als ik naar disk management ga kan ik niks doen, normaal gezien als je op de volume klikt met je rechtermuisknop dan moet je formateren etc zien maar da staat er ni tussen, er staat enkel "change drive letter and paths" en onder Disk 3 removable staat er "no media".
Nu weet ik ook wel de reden wrm windows mijn stick ni herkent omda het in xbox 360 formaat is maar nu vraag ik mij af hoe moet ik die stick dan in godsnaam formateren zodat ik het terug kan gebruiken op mijn pc? Ik heb alle mogelijke progs geprobeerd en niks werkt. Bv de prog HP USB Disk Storage Format Tool, krijg ik error dat er geen media is. Dan een zeer goei prog MBRWizard gebruikt (via dos commands) en da lukt ook ni.
Nu is mijn vraag is mijn usb stick naar de klote? Als ik hem insteek in de usb poort (front panel) dan brandt dat lichtje wel en in windows verkenner herkent hij hem wel he, ik bedoel er staat removable disk (J) maar wel als 0 bytes .... Volgens mij is de MBR naar de klote (corrupt) kan da?
Ik heb de stick ook proberen te formateren op andere pc's en geen succes. Zelfs met pc's met windows xp omdat het algemeen geweten is dat het formateren beter gaat in win xp, ik gebruik zelf win 7.
Enige suggesties? Ik betwijfel het dat de stick na een half jaar dood is, hij werd enkel gebruikt als memory card voor xbox 360 (hij werd nooit gebruikt op mijn pc). Dood is hij sowieso niet omdat het gedeeltelijk wordt herkend in windows ....
Alvast bedankt.
Ik heb onlangs een usb stick gekocht in de mediamarkt (half jaar geleden) en heb die onmiddelijk gebruikt voor mijn xbox 360 als memory card, maw heb die geformateerd in xbox 360 formaat, het probleem is nu dat ik mijn xbox 360 nimeer heb.
Ik wil die stick gebruiken op mijn pc maar da lukt niet. Namelijk windows herkent die niet meer volledig, er staat 0 bytes, het is "verborgen" ik moet dus naar opties ====> mapinstellingen gaan en selecteren dat em verborgen bestanden laat zien. Zie foto: http://oi54.tinypic.com/f566av.jpg
Dan zie ik mijn "removable disk", als ik wil formateren gebeurd er niks, als ik naar disk management ga kan ik niks doen, normaal gezien als je op de volume klikt met je rechtermuisknop dan moet je formateren etc zien maar da staat er ni tussen, er staat enkel "change drive letter and paths" en onder Disk 3 removable staat er "no media".
Nu weet ik ook wel de reden wrm windows mijn stick ni herkent omda het in xbox 360 formaat is maar nu vraag ik mij af hoe moet ik die stick dan in godsnaam formateren zodat ik het terug kan gebruiken op mijn pc? Ik heb alle mogelijke progs geprobeerd en niks werkt. Bv de prog HP USB Disk Storage Format Tool, krijg ik error dat er geen media is. Dan een zeer goei prog MBRWizard gebruikt (via dos commands) en da lukt ook ni.
Nu is mijn vraag is mijn usb stick naar de klote? Als ik hem insteek in de usb poort (front panel) dan brandt dat lichtje wel en in windows verkenner herkent hij hem wel he, ik bedoel er staat removable disk (J) maar wel als 0 bytes .... Volgens mij is de MBR naar de klote (corrupt) kan da?
Ik heb de stick ook proberen te formateren op andere pc's en geen succes. Zelfs met pc's met windows xp omdat het algemeen geweten is dat het formateren beter gaat in win xp, ik gebruik zelf win 7.
Enige suggesties? Ik betwijfel het dat de stick na een half jaar dood is, hij werd enkel gebruikt als memory card voor xbox 360 (hij werd nooit gebruikt op mijn pc). Dood is hij sowieso niet omdat het gedeeltelijk wordt herkend in windows ....
Alvast bedankt.

