nothingButme
Legacy Member
ik heb dus radeon omega driver geinstalleerd (4.12 versie)
en na heropstarten ging alles goe khaalde met 3Dmark05 ongeveer 1500
even daarna bleef mijn pc hangen (spelleke, had niks te doen me videokaart)
opnieuw opgestart en toen haalde ik maar ongeveer 1300
hetzelfde me een spelleke: guildwars menu,eerst 49 fps en daarna 24 fps (alles settings hetzelfde)
ik heb dit al veel meegemaakt me andere drivers
weet hier iemand een oplossing voor?
(als dit ergens anders al gepost is,kben te lui voor te zoeken
)
en na heropstarten ging alles goe khaalde met 3Dmark05 ongeveer 1500
even daarna bleef mijn pc hangen (spelleke, had niks te doen me videokaart)
opnieuw opgestart en toen haalde ik maar ongeveer 1300
hetzelfde me een spelleke: guildwars menu,eerst 49 fps en daarna 24 fps (alles settings hetzelfde)
ik heb dit al veel meegemaakt me andere drivers
weet hier iemand een oplossing voor?(als dit ergens anders al gepost is,kben te lui voor te zoeken
)