Kwintus5
Legacy Member
Hey,
Ik heb het volgende probleem. Mijn computer werkt perfect, maar soms als ik alt-tab uit een spel dan krijg ik ineens zwart scherm en een "no signal" op mijn scherm. Maar als ik mijn kast opendoe dan draait mijn grafische kaart zijn koeling wel nog en voor de rest werkt eigenlijk alles gewoon verder door (je hoort de HDD ratelen, het geluid nog spelen, etc.)
Ik heb al met kombustor mijn grafische kaart belast en dit doet niets. Ik ga tot 75 graden en nog geen "no signal"-crash. Hoe komt dit? Ik heb mijn kast uitgekuist en mijn drivers geupdate.
Kan dit gewoon een foutje in de grafische kaart zijn? Heb het gevoel dat hij het niet doet als mijn kast open staat.
Help!
Ik heb het volgende probleem. Mijn computer werkt perfect, maar soms als ik alt-tab uit een spel dan krijg ik ineens zwart scherm en een "no signal" op mijn scherm. Maar als ik mijn kast opendoe dan draait mijn grafische kaart zijn koeling wel nog en voor de rest werkt eigenlijk alles gewoon verder door (je hoort de HDD ratelen, het geluid nog spelen, etc.)
Ik heb al met kombustor mijn grafische kaart belast en dit doet niets. Ik ga tot 75 graden en nog geen "no signal"-crash. Hoe komt dit? Ik heb mijn kast uitgekuist en mijn drivers geupdate.
Kan dit gewoon een foutje in de grafische kaart zijn? Heb het gevoel dat hij het niet doet als mijn kast open staat.
Help!

