Archief - EAH HD 4850 "no signal"?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwintus5

Legacy Member
Hey,

Ik heb het volgende probleem. Mijn computer werkt perfect, maar soms als ik alt-tab uit een spel dan krijg ik ineens zwart scherm en een "no signal" op mijn scherm. Maar als ik mijn kast opendoe dan draait mijn grafische kaart zijn koeling wel nog en voor de rest werkt eigenlijk alles gewoon verder door (je hoort de HDD ratelen, het geluid nog spelen, etc.)

Ik heb al met kombustor mijn grafische kaart belast en dit doet niets. Ik ga tot 75 graden en nog geen "no signal"-crash. Hoe komt dit? Ik heb mijn kast uitgekuist en mijn drivers geupdate.

Kan dit gewoon een foutje in de grafische kaart zijn? Heb het gevoel dat hij het niet doet als mijn kast open staat.

Help!

iTrader9

Legacy Member
Komt door het spel/Crash/drivers. Gebeurt soms. niet van wakker liggen. Heb het bij mijn 4850 gehad, bij m'n 5870. en een vriend heeft het bij z'n 5770. En een andere vriend bij z'n 5850. En dan nog is bij iemand anders met z'n 8800gt.

Gewoon zien welke spellen er last van hebben en welke niet. Heb al gemerkt dat het probleem zich minder vaak voordoet als je ingame eerst even naar het menu gaat, dan alt tabt en als je dan terug naar het spel tabt, resume game klikt.

Kwintus5

Legacy Member
Rare is dat ik me dat vroeger in de verste verte niet kan herinneren :p :(

Zijn jullie zeker dat het niet een hardwarematige fout kan zijn? Aangezien mijn garantie binnen 2 weken verloopt...

The Monopoly Guy

Legacy Member
Trek je kabel eens uit je graka en steek hem er eens terug in (VGA/HDMI kabel bedoel ik) als het probleem zich voordoet

Kwintus5

Legacy Member
Wow, dat werkt gewoonweg xD zoiets stom! Maar goed, het ligt dus duidelijk niet aan de hardware in mijn kaart. Bedankt Monopolyguy! :D

The Monopoly Guy

Legacy Member
Wss kan je het probleem ook verhelpen met op windowsknop+p te duwen en dan enter

Probeer je kabel eens in je andere vgapoort te steken, heeeel wss zit hij gewoon in de standaard secundaire slot en gaat hij soms naar naar de primaire uitgang sturen waardoor jij geen beeld meer krijgt

Kwintus5

Legacy Member
Ik heb het verandert, de ingang waarin het nu zat was geel ipv wit... wil dat iets zeggen? :D

tis btw DVI
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan