hallo,
Ik heb verschillende sites bekeken en gelezen in verband met overclocken.
Maar ik snap er echt niets van

Ik zou graag men E8500 met standaard koeler willen overcklocken. Maar ik snap er echt niets van

kan iemand niet gwn naar mij komen en mij helpen?