Archief - dvd writter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gigi

Legacy Member
welke zijn er goei?

Ik was zeer tevreden over mijne plextor cd writter.

zou ik terug naar plextor gaan of neem ik iets anders?

Moet wel dubbel layer zijn.

donkey_thong

Legacy Member
ik zou voor een nec 3500A gaan, heb hem een kleine maand, en ben er zeer tevreden over :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb de nec 2500A is gewone dvd rw + en - is zeer goe en ik heb de Aopen dual layer 1608 en dees is ook een wreed goeie en die kost maar 90 eurokes :d

spetznas

Legacy Member
Die Nec is allicht goedkoper en zal wel goed zijn, maar heb zelf ook een plextor en ben daar toch ook tevreden van koop hiervan wat binnen je budget ligt en je zal geen miskoop doen.
OT: Het is wriTer met één t :)

eniac

Legacy Member
2Compute zei:
Plextor geeft ook onsite garantie van 2 jaar, niet te onderschatten vind ik.

Boh, het gros van de hardware gaat ofwel het eerste half jaar kapot, ofwel op het einde van zijn levenscyclus.
Dat en het feit dat je nu voor een NEC ND-3500A €65 betaalt, in het meest rampzalige geval dat die binnen 1 jaar en 1 maand kapotgaat koop je tegen dan een 8xDL writer voor €50, heb je in totaal €115 euro uitgegeven en eindig je met een 8xDL 24xSL writer. Ter vergelijking: een PX-716A kost €130. (goedkoopste prijs in België via tweakers pricewatch)

En voor de schrijfkwaliteit moet je het niet laten, daar is die NEC heel goed in.

rad1cal

Legacy Member
spetznas zei:
Die Nec is allicht goedkoper en zal wel goed zijn, maar heb zelf ook een plextor en ben daar toch ook tevreden van koop hiervan wat binnen je budget ligt en je zal geen miskoop doen.
OT: Het is wriTer met één t :)

OT: En het is interpunctie met leestekens :)

R@ -= G D D =-

Legacy Member
Voor DVD dual layer writer moet je de Nec 3500A kopen.
Komt overal als beste uit de tests.

Plextor heeft een qualiteitsprobleem met z'n dual layer dvd schrijver en zijn zelf teruggeroepen in de USA.
In België ga je ze moeilijk vinden.
De eerste leveringsdatum van de Plextor 716A is nog maar eens achteruitgeschoven: nu naar 6 december.

Voor Cd(Rw) was Plextor de king, maar blijkbaar van de troon gestoten voor DVD(RW). Zijn veel klachten van de 12x dvd schrijver etc...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan