MaL1Ce
Legacy Member
kwou mijn eerste dvds schrijve me mijn pioneer dvd writer
ma elke keer als ik ene wil burne
complete hij me nero tot 100%
en dan krijgek deze fout : http://users.telenet.be/Nieek/zzzzzz.JPG
de dvds zijn van maxell
ma elke keer als ik ene wil burne
complete hij me nero tot 100%
en dan krijgek deze fout : http://users.telenet.be/Nieek/zzzzzz.JPG
de dvds zijn van maxell