GORDON finest R
Legacy Member
ik zit met een vraagje, ik heb hier op dit forum ergens gelezen dat de dvd's van princo slechte zijn(de data zou verdwijnen gewoon door te liggen)
MAAR ik heb nu enkele films op dvd staan en al mijn films op de dvd van princo zijn 100% ok (dvd -r x4) de films die staan op platinum (dvd- r x4)
daar heb ik soms problemen mee .
dus wat zij nu de beste dvd 's ...
die van platinum zouden beter zijn volgens de mensen hier op dit forum.
ps ik heb nu fuji dvd's +r en die zijn ook allemaal gelukt
ps 2 wat is nu het beste formaat van dvd + of - voor films mijn schrijver en speler kunnen ze allebei aan .
MAAR ik heb nu enkele films op dvd staan en al mijn films op de dvd van princo zijn 100% ok (dvd -r x4) de films die staan op platinum (dvd- r x4)
daar heb ik soms problemen mee .
dus wat zij nu de beste dvd 's ...
die van platinum zouden beter zijn volgens de mensen hier op dit forum.ps ik heb nu fuji dvd's +r en die zijn ook allemaal gelukt
ps 2 wat is nu het beste formaat van dvd + of - voor films mijn schrijver en speler kunnen ze allebei aan .
)) kan het zijn da ze gaan afbladeren