scorpken
Legacy Member
heyz,
Ik heb vandaag mijn pc geformateerd en windows Xp er terug opgezet,
maar nu ik mijn pc opstarte en drivers wou instaleren bleek dat mijn cd-drives niet tevoorschijn komen in Deze Computer,
Bij apparaat beheer komen ze wel tevoorschijn? maar daar staat deze melding :
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Wat moet ik nu doen?
Ik heb vandaag mijn pc geformateerd en windows Xp er terug opgezet,
maar nu ik mijn pc opstarte en drivers wou instaleren bleek dat mijn cd-drives niet tevoorschijn komen in Deze Computer,
Bij apparaat beheer komen ze wel tevoorschijn? maar daar staat deze melding :
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Wat moet ik nu doen?
