GAMERdude
Legacy Member
yo ,naar aanraden van jullie heb ik me dus een dvd-drive aangeschaft. ik steek em dus in men pc en haal de normale cd lezer eruit, de kabeltjes aangesloten en gaan , nuja gaan is veel gezegd ,eerst ging men muis en men toetsenbord niet meer ,maar na die opnieuw te installeren gaat alles weer behalve die dvd-drive dus
ad: ik kan ze wel openen en sluiten en het lichtje werkt ook maar windows detecteert hem blijkbaar niet ofzow
???
kan iemand mij aub helpen
thx
(fucking merkpc's altijd miserie he :ironic: )
ad: ik kan ze wel openen en sluiten en het lichtje werkt ook maar windows detecteert hem blijkbaar niet ofzow
???kan iemand mij aub helpen
thx (fucking merkpc's altijd miserie he :ironic: )
)
merci he gaste vooral de gramlin