Riskion
Legacy Member
Hoi allen,weet jullie wat eraan de hand kan wezen met
Sata brander het brandt wel en complete het branden ook.
Maar als ik een dvd wil afspelen in de dvd speler (in de pc werkt het wel) Maar in de gewone dvd speler geeft het defecte schijf aan. En die deed het altijd wel met recodable dvd's
Heb al meerdere schijven geprobeert ook de IDE verandert naar ahci.
Het ligt ook niet aan de brander want me andere brander heeft het ook net gisteren een Blue ray brander gekocht Sata.
Heb ook alleen maar sata aansluitingen btw. Heb ook me Mobo zijn Bios geupdate maar geen effect. Heb me pc opnieuwe geinstalleerd en ook Codecs geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde effect dus het meeste heb ik denk ik al uitgesloten Hebben jullie nog een idee?
Sata brander het brandt wel en complete het branden ook.
Maar als ik een dvd wil afspelen in de dvd speler (in de pc werkt het wel) Maar in de gewone dvd speler geeft het defecte schijf aan. En die deed het altijd wel met recodable dvd's
Heb al meerdere schijven geprobeert ook de IDE verandert naar ahci.
Het ligt ook niet aan de brander want me andere brander heeft het ook net gisteren een Blue ray brander gekocht Sata.
Heb ook alleen maar sata aansluitingen btw. Heb ook me Mobo zijn Bios geupdate maar geen effect. Heb me pc opnieuwe geinstalleerd en ook Codecs geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde effect dus het meeste heb ik denk ik al uitgesloten Hebben jullie nog een idee?