Pizmito
Legacy Member
Goeienavond,
heb klein probleempje met mijn videokaart. Hij is geconnecteerd met mijn projector maar als ik films afspeel komen die niet tevoorschijn zwart scherm enzo maar de rest wordt wel perfect weergegeven op mijn projector.
Wie kan mij hierbij helpen welke setting moet er goed staan.
ik gebruik een ATI 9600XT all-in-wonder projector is geconnecteerd met s-video aansluiting en gebruik ati control center.
heb klein probleempje met mijn videokaart. Hij is geconnecteerd met mijn projector maar als ik films afspeel komen die niet tevoorschijn zwart scherm enzo maar de rest wordt wel perfect weergegeven op mijn projector.
Wie kan mij hierbij helpen welke setting moet er goed staan.
ik gebruik een ATI 9600XT all-in-wonder projector is geconnecteerd met s-video aansluiting en gebruik ati control center.