Archief - dual screen probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

embraced_one

Legacy Member
hallo, ik zou graag willen weten hoe ik met 2 monitors het volgende kan mogelijk maken:

op 1 scherm gamen terwijl ik op het andere scherm andere dingen kan doen zoals op internet surfen/chatten/downloading/etc...

ik heb al klonen gedaan, maar dat hielp me niet echt verder, want vanaf dat ik een game opstart projecteert die dit op beide schermen en dit helpt me niet echt verder.

bij spreiden schakelt hij gewoon het 2de scherm uit.

dus ik zou eigenlijk moeten weten hoe ik bijde schermen aanhoudt, maar toch ze afzonderlijk kan besturen en kan switchen met een simpelen muisklik of toets.

P.S.: ik gebruik een geforce fx 5600 van sparkle

Sander H

Legacy Member
op nView zetten, dan kunt ge normaal gwn waar ge uw reso instelt, ook uw 2de scherm inschakelen en reso kiezen
uw spel kan wel afvallen als ge op uw 2de scherm klikt hé, denk daaraan

Nullius

Legacy Member
Neem spreiden, rechterklik op je bureaublad en eigenschappen.
Daar op de tab instellingen klikken en dan zie je normaal twee schermen.
Klik op het tweede scherm en vink de optie 'bureaublad uitbreiden naar deze monitor'.
Dan toepassen en het tweede scherm zou moeten aanspringen.
Je kan die schermen die er staan ook verslepen en al ... je kan ook een hoofdscherm aanduiden.

Je moet voor de rest maar wat spelen met die dingetjes tot het goed staat :)

embraced_one

Legacy Member
euhmm zkit juist in nview kheb dit ingeschakeld en dan heb ik de problemen die ik hierboven vermeld heb. ik wil dus gamen op het ene scherm bijvoorbeeld en op het andere dan gewoon op internet surfen :)

hoe is dit mogelijk, dit moet ik eigenlijk weten :)

embraced_one

Legacy Member
nullius, ik zie bij instellingen geen 2 scherme, maar in nview wel.Maar het spreiden da heb i kal geprobeerd, maar als ik game valt het 2de scherm uit.

ik wil dus gamen op het 1 een ander ding doe op het 2de =)

Sander H

Legacy Member
spreide nie doen, dan beschouwt hem da ewa als 1 groot scherm, neem nview zoals ik zei, dan beziet de pc da echt als 2 aparte schermen
het probleem da uw spel minimaliseert, is nie echt o te lossen denk ik, een spel doet da vanzelf als ge derlangs klikt

embraced_one

Legacy Member
ok bedankt, ma kheb just ff snel eens ultramon diene trial geprobeerd en die geeft mij het resultaat dak wil hebben :)

kmoe gewoon nog eens uitzoeken of ik nergens nen toets vindt om te switchen vanuit mijn game naar mijn 2de scherm :woohoo:

toch allebei zeer bedankt voor de tips die gulder mij gaf :)

embraced_one

Legacy Member
ok nm dualview staat er nou wel ineens :crazy:


ok kheb alles opgelost, zoals exit zei switchen van de game naar mijn 2de beeld gaat precies niet, ma tis toch nog evengoe hoe da het nou opgesteld staat

thx all :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan