onion
Legacy Member
Ik werk al enkele jaren met een D-link dsl-2741B router.
Er zijn 3 pc's via kabel op aangesloten.
Sinds vorige week valt geregeld de internetconnectie weg.
Op dat moment flikkert het DSL ledje op de router.
Als ik de router reset, werkt alles terug.
Aan de router zelf ligt het al niet, want ik heb met een soortgelijke router hetzelfde probleem.
Ik zou niet weten wat er veranderd zou kunnen zijn t.o.v. vorige week.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Er zijn 3 pc's via kabel op aangesloten.
Sinds vorige week valt geregeld de internetconnectie weg.
Op dat moment flikkert het DSL ledje op de router.
Als ik de router reset, werkt alles terug.
Aan de router zelf ligt het al niet, want ik heb met een soortgelijke router hetzelfde probleem.
Ik zou niet weten wat er veranderd zou kunnen zijn t.o.v. vorige week.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!