Archief - drivers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stinky

Legacy Member
Ik heb juist de nieuwe catalyst driver gedonwload en als ik nu een filmke bv.op gamespot wil zien veranderen al die kleuren en hele felle kleuren zoals roos en groen.Wat moet ik doen ?

stinky

Legacy Member
Moet ik dan eerst de 4.10 er af smijten en hoe want zie daar nergens een uninstal programma staan

stinky

Legacy Member
Heb nu juist getest en blijft hetzelfde en heb 4.10 gewoon verwijderd kan da zijn dat hij er niet helemaal af is?

BLUTCH 26

Legacy Member
Je catalyst 4.10 is daarom niet slecht hoor, je moet je windows mediaplayer updaten van versie 9 naar versie 10 dan is je probleem zo opgelost (had dat ook)
Dit in de veronderstelling dat je die filmpjes natuurlijk bekijt met wmp.

uni1313

Legacy Member
Ik heb geen enkel probleem met de 4.10 drivers. Deïnstalleren is doodeenvoudig, via het het softwaremenu van WinXP.

Ik hoop dat je de vorige versie van de drivers verwijderd hebt vooraleer je de 4.10 drivers geïnstalleerd hebt.

Stinky: "Moet ik dan eerst de 4.10 er af smijten en hoe want zie daar nergens een uninstal programma staan" :wtf:

Trouwens alles staat duidelijk uitgelegd in de releasenotes van de drivers op de website van ATI, neem gewoon eens de tijd om die te lezen en veel problemen zullen opgelost zijn.

BraveHeart

Legacy Member
Ik update alleen mijn drivers als er bugfixes in de release notes van een catalyst versie staan op de ati site van programma's en games die ik regelmatig gebruik en waar ik zelf ook de problemen van ondervind.
Je kan best niet gaan prullen aan een perfect werkend systeem zowel hardwarematig als softwarematig.
Heb je Catalyst 4.7/4.8 best zo laten als dat perfect werkt.
Lees zo veel mogelijk threads en gebruik de search om ervaringen over nieuwe stuurprogramma's op te zoeken alvorens je de nieuwe catalysts op je pc installeert.

Het is heel belangrijk om de 'release notes' (ik kan het niet genoeg benadrukken) even door te nemen per catalyst driver versie, wat je aan de hand gaat hebben kan je op voorhand vermijden door de release notes te lezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan