Ik heb geen enkel probleem met de 4.10 drivers. Deïnstalleren is doodeenvoudig, via het het softwaremenu van WinXP.
Ik hoop dat je de vorige versie van de drivers verwijderd hebt vooraleer je de 4.10 drivers geïnstalleerd hebt.
Stinky: "Moet ik dan eerst de 4.10 er af smijten en hoe want zie daar nergens een uninstal programma staan"
Trouwens alles staat duidelijk uitgelegd in de releasenotes van de drivers op de website van ATI, neem gewoon eens de tijd om die te lezen en veel problemen zullen opgelost zijn.