Seu PeRMaNN
Legacy Member
Hallo ik heb vroeger eens een cam gekocht, in de aldi voor 50€ van medion
zo een rechthoekig grijs ding :/ kan nie meer info geven soz
Ik weet begot nie wlk type het is dus het is een beetje moeelijk om achter de drivers te zoeken,..
( vroeger vond winXP die zelf maar nu niet meer :/ ) mss door sp2 ?
Ik hoop dat iemand weet over welke cam ik het heb en mij kan helpen met het vinden van de drivers,.; want al da google is een hell!!
Ik zou dankbaar zijn met alle hulp
zo een rechthoekig grijs ding :/ kan nie meer info geven soz
Ik weet begot nie wlk type het is dus het is een beetje moeelijk om achter de drivers te zoeken,..
( vroeger vond winXP die zelf maar nu niet meer :/ ) mss door sp2 ?
Ik hoop dat iemand weet over welke cam ik het heb en mij kan helpen met het vinden van de drivers,.; want al da google is een hell!!
Ik zou dankbaar zijn met alle hulp

Het is gewoon een crap. Batterij gaat vlug leeg, kwaliteit trekt op nix ... Bij u ook het geval ?