Gentille
Legacy Member
Telkens als ik de 4.8 drivers installeer, gaat mijn scherm enkele seconden uit als mijn schermbeveiliging opstart, als ik mijn schermbeveiliging stopzet net hetzelfde. Ik installeer terug de 4.11 en ik heb het zelfde probleem, als ik systeemherstel doe heb ik dat niemeer. Weet iemand de oorzaak hiervan?
Ik gebruik niet de driverpack waarvoor je net Framework moet installeren
Ik gebruik niet de driverpack waarvoor je net Framework moet installeren