TurtleR6
Legacy Member
Ik zit hier met een bizar probleem.
Mijn diskette station wil geen diskettes meer lezen. Hoewel er een diskette met data inzit, krijg ik steeds de melding "insert disk"
Op een andere PC is er geen enkel probleem met de diskette.
Mijn eerste gedacht was het diskette station te vervangen.
Die gaf echter net hetzelfde probleem
Bios en kabel zijn ok, dus het moet ergens softwarematig (windows dus) zijn.
Omdat ik geen zin heb in een format of reinstall pols ik hier oven of iemand dit al eens is tegengekomen en misschien weet hoe dit op te lossen.
Mijn diskette station wil geen diskettes meer lezen. Hoewel er een diskette met data inzit, krijg ik steeds de melding "insert disk"
Op een andere PC is er geen enkel probleem met de diskette.
Mijn eerste gedacht was het diskette station te vervangen.
Die gaf echter net hetzelfde probleem
Bios en kabel zijn ok, dus het moet ergens softwarematig (windows dus) zijn.
Omdat ik geen zin heb in een format of reinstall pols ik hier oven of iemand dit al eens is tegengekomen en misschien weet hoe dit op te lossen.

