Paradise Lost
Legacy Member
Ok ik zit dus met een probleem voor diablo (diablo I, niet II)
Eerste probleem is dat ik niet bepaald veel van computers afken, dus jullie vinden mij waarschijnlijk een idoot.
Het zit zo, we willen op ons kot diablo spelen over een netwerk. We zijn vrij zeker dat we binnen ons kot een netwerk hebben, als we bestanden naar elkaar versturen via msn gaat dat aan 3mb per seconde (op elk moment van de dag).
Ons kot is in leuven, we hebben dus allemaal een kotnetaansluiting.
Is dit netwerk nu een soort LAN-netwerk of hoe zit het? (Als we met diablo over LAN proberen te spelen lukt het ook niet.)
We zouden battle.net liever niet gebruiken omwille van de LAG en zo.
Is er iemand die ons kan uitleggen of én hoe het mogelijk is om via het vermeende netwerk met elkaar te diablo'en.
Merci
Eerste probleem is dat ik niet bepaald veel van computers afken, dus jullie vinden mij waarschijnlijk een idoot.
Het zit zo, we willen op ons kot diablo spelen over een netwerk. We zijn vrij zeker dat we binnen ons kot een netwerk hebben, als we bestanden naar elkaar versturen via msn gaat dat aan 3mb per seconde (op elk moment van de dag).
Ons kot is in leuven, we hebben dus allemaal een kotnetaansluiting.
Is dit netwerk nu een soort LAN-netwerk of hoe zit het? (Als we met diablo over LAN proberen te spelen lukt het ook niet.)
We zouden battle.net liever niet gebruiken omwille van de LAG en zo.
Is er iemand die ons kan uitleggen of én hoe het mogelijk is om via het vermeende netwerk met elkaar te diablo'en.
Merci