relax
Legacy Member
Hoi,
Ik heb een dfi lanparty nf3 250g - 3200 64bit - 1024 400mhz apacer.
Ik kan dit systeem perfect stabiel laten draaien op mp 11 fsb 236 en syncroon ram.
Ik vraag me nu af of dit een goeie oc is of kan ik beter de mp verlagen en men fsb nog verhogen ( dit is geen probleem ik heb het al geprobeerd) maar of mijn systeem dan beter draait weet ik niet (merk geen verschil).
Dan heb ik nog een lateke ram v 400mhz liggen maar met CL3 en die andere 2 is CL2.5 wat is nu de beste opstellingen 2*512mb met net dezelfde openings tijden v 2.5 en een hoge syncrone fsb. of 3*512mb met CL3 ingesteld en een lagere fsb (want bij een fsb boven de 220 word heel de boel onstabiel).
Mijn systeem moet op de eerste plaats stabiel draaien vooral om te gamen.
(de hoogste bench scores behalen vind ik nie belangrijk)
Greetz
Ik heb een dfi lanparty nf3 250g - 3200 64bit - 1024 400mhz apacer.
Ik kan dit systeem perfect stabiel laten draaien op mp 11 fsb 236 en syncroon ram.
Ik vraag me nu af of dit een goeie oc is of kan ik beter de mp verlagen en men fsb nog verhogen ( dit is geen probleem ik heb het al geprobeerd) maar of mijn systeem dan beter draait weet ik niet (merk geen verschil).
Dan heb ik nog een lateke ram v 400mhz liggen maar met CL3 en die andere 2 is CL2.5 wat is nu de beste opstellingen 2*512mb met net dezelfde openings tijden v 2.5 en een hoge syncrone fsb. of 3*512mb met CL3 ingesteld en een lagere fsb (want bij een fsb boven de 220 word heel de boel onstabiel).
Mijn systeem moet op de eerste plaats stabiel draaien vooral om te gamen.
(de hoogste bench scores behalen vind ik nie belangrijk)
Greetz