Archief - deze computer--->

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zive

Legacy Member
yow ,

Normaal staat bij deze computer : local disck "c:" dvd "d:" en cdrom "e:"

Nu staan de "d" en "e" nimeer , als ik een cd insteek voor (BFV ofzo ) start het spel niet en komt er pleas insert cd-rom ............


HELP IK KAN GEEN GAMES MEER SPELEN!!!!! :@

shimbayi

Legacy Member
Zie eens of je ze nog kan terugvinden bij schijfbeheer.
start --> uitvoeren --> diskmgmt.msc
Als ze daar nog bij staan, moet je ze gewoon opnieuw een drive letter toewijzen.

Exit

Legacy Member
kijk bij booten of ze nog in bios voorkomen
d en e zijn dan cdrom drives?

zive

Legacy Member
in bios vind hij ze , heb cabels nagekeken werken , maar 1 groot probleem : heb de drive cd's niet en op internet staan ze ook niet :s --->>> te oud waarsch... :(

Cliff

Legacy Member
Heb ik ook voor gehad, toen was cd-schrijver kapot ! :S

kzou eens 1ne uittrekken en dan neh dag maar 1ne gebruiken kijken of het dan werkt, als het niet werkt andere insteken en vorige uittrekken dagje laten insteken en kijken of deze normaal reageerd !

Mvg,

Cliff

zive

Legacy Member
aah :s !

ik kan niet gamen :( leest geen cd's he :@ ppfff
zou een virus de oorzaak kunen zijn?

spetznas

Legacy Member
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar scan eens voor de zekerheid in veilige modus.
Probeer anders je jumpers eens te veranderen en van de ene slave te maken en de adere master(dus omgekeerd van hetgeen nu standaard staat)

zive

Legacy Member
(Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)) dit is de melding als ik opnieuw wil installeere bij add new hardware:s

maybe weten jullie de oplossing

Sander H

Legacy Member
sluit pc af, trek kabels van drives uit, start op, sluit af, steek kabels trug in en start trug op; mss da het helpt :)

Burny

Legacy Member
Dit probleem kom ik de laaste tijd wel vaker tegen. Totnutoe heb ik nog geen afdoende oplossing. Msc toch een virus oid :s.

zive

Legacy Member
Scjeir zei:
sluit pc af, trek kabels van drives uit, start op, sluit af, steek kabels trug in en start trug op; mss da het helpt :)

nope heb ik al gedaan :s

zou het aan de gekrackte versie van windows ligge ?

-$-pecialist

Legacy Member
wrm heb je cd station nodig om te gamen? kan toch zonder met no cd crack

zive

Legacy Member
nee niet waar , da gaat eerst naar cd-rom en cracjt dat dan , en zo kunde dan spelen , maar hij VOND de cdrom nietmeer , ik heb de opls gevonden :

Iedereen met het zelfde probleem :

1. Start Register Editor (Start>Uitvoeren>Type "Regedit" en druk op OK).
2. Localizeer de 'UpperFilters' en 'LowerFilters' waarde(s) in de volgende map in het register:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. Selecteer de 'UpperFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
4. Selecteer de 'LowerFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
5. Sluit de Register Editor.
6. Herstart de computer.

DIT WERKT :D zaalig gwn!

Burny

Legacy Member
zive zei:
nee niet waar , da gaat eerst naar cd-rom en cracjt dat dan , en zo kunde dan spelen , maar hij VOND de cdrom nietmeer , ik heb de opls gevonden :

Iedereen met het zelfde probleem :

1. Start Register Editor (Start>Uitvoeren>Type "Regedit" en druk op OK).
2. Localizeer de 'UpperFilters' en 'LowerFilters' waarde(s) in de volgende map in het register:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. Selecteer de 'UpperFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
4. Selecteer de 'LowerFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
5. Sluit de Register Editor.
6. Herstart de computer.

DIT WERKT :D zaalig gwn!

Ik heb zonet een pc gefixed met deze oplossing, bedankt! Kan je wat meer info geven? Waarom dit probleem zich voordoet, en wat er precies misgaat?

zive

Legacy Member
1) oorzaak was bij mij Code 19 ( bij vele , als je je memorystick ofzo ineens eruittrekt , bij mij was het de digitale camera de boosdoener.), en bij die melding kwam er een melding van registery ofzoiets , en ik wist da ik dan bij register editor moest gaan , maar wat ik juist moest vinden wist ik niet dus heb ik op google gezocht naar : Code 19 register editor. zo ben ik aan de site gekomen !

hopelijk een beetje info...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan