Archief - Dell Studio 1735 start niet meer op

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

::PDX::

Legacy Member
Een uurtje terug ging men Dell Studio 1735 nog maar tijdens gebruik ging het scherm zwart en kon ik niets meer doen. Er zat niets anders op dan de batterij er uit te halen zodat hij zou uitvallen (mits de aan/uit knop niet meer ging).

Na een paar minuten wou ik hem terug aanzetten en gebeurde er niets. Ik had dan beslist om de batterij er een 10-tal minuten uit te houden maar nog steeds gebeurd er niets. Als ik hem probeer aan te zetten blijft het scherm zwart (ik zie wel een kleine flits maar verder niets).

Heeft iemand hier enige oplossing voor? Zijn er dingen die ik kan proberen voor ik hem in herstelling breng. Toestel is natuurlijk net buiten zijn garantie. Lekker typisch :-)

Dank voor antwoord.

Nielsvds

Legacy Member
Haal de accu eruit en ontkoppel de stroomadaptor. Houdt de aan/uit knop gedurende 20 seconden ingedrukt. Koppel de accu weer in en sluit de stroomadaptor weer aan op het stroomnet. Probeer nu je laptop weer op te starten.

::PDX::

Legacy Member
Nielsvds zei:
Haal de accu eruit en ontkoppel de stroomadaptor. Houdt de aan/uit knop gedurende 20 seconden ingedrukt. Koppel de accu weer in en sluit de stroomadaptor weer aan op het stroomnet. Probeer nu je laptop weer op te starten.

Hey

dank voor antwoord. Is helaas niet gelukt. Het rare vind ik dat het scherm flitst als ik hem probeer aan te zetten. Nu het wat donkerder is in huis zie je het best hard!

Nielsvds

Legacy Member
Dan vrees ik dat het een hardware matig probleem is. Probeer eens om een extern beeldscherm aan te sluiten en dan met behulp van de Fn toets in combinatie met de functie toets om het beeld weer te geven op het externe beeldscherm. Schijn eens met een zaklamp op je scherm en kijk of je dan wel beeld ziet. Zie ja dan iets dan ligt het probleem bij de ingebouwde ccfl lamp.

::PDX::

Legacy Member
Nielsvds zei:
Dan vrees ik dat het een hardware matig probleem is. Probeer eens om een extern beeldscherm aan te sluiten en dan met behulp van de Fn toets in combinatie met de functie toets om het beeld weer te geven op het externe beeldscherm. Schijn eens met een zaklamp op je scherm en kijk of je dan wel beeld ziet. Zie ja dan iets dan ligt het probleem bij de ingebouwde ccfl lamp.

Beste

da laptop gaat gewoon niet meer aan. Ik zie een klein flitsje op het scherm maar verder niets. Geen mobo reactie, geen fan reactie noch HDD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan