Oblivionn
Legacy Member
Hoi,
Sinds vandaag krijg ik een vreemd scherm iedere keer als ik een game wil spelen (SC2 of Rift bv).
Het scherm wordt dan een en al bruine horizontale strepen en ik kan niets anders doen dan mijn pc uitzetten en opnieuw opstarten.
Met het programma FurMark krijg ik hetzelfde tijdens de ''donut''.
Mijn grafische kaart, ong een half jaar oud, is een AMD Radeon HD6950.
Is dit nu een software probleem of een hardware probleem? Alle drivers heb ik al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
Vriendelijke groet,
Sinds vandaag krijg ik een vreemd scherm iedere keer als ik een game wil spelen (SC2 of Rift bv).
Het scherm wordt dan een en al bruine horizontale strepen en ik kan niets anders doen dan mijn pc uitzetten en opnieuw opstarten.
Met het programma FurMark krijg ik hetzelfde tijdens de ''donut''.
Mijn grafische kaart, ong een half jaar oud, is een AMD Radeon HD6950.
Is dit nu een software probleem of een hardware probleem? Alle drivers heb ik al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
Vriendelijke groet,