Archief - de MX1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ben je voor of tegen draadloze muizen


  • Totaal aantal stemmers
    111
  • Opiniepeiling gesloten.

Den Deze

Legacy Member
spectrious zei:
In you we trust :unsure:

Kheb nen desktop set gekocht den 320 ,twas ma 30 € ik zie eiegenlijk het nut nie in van een dure muis ;alhoewel die MX'jes nie al te veel kosten.

Ik geef gewoon mijn eigen mening :)
Ik geef normaal ook nooit zoveel geld aan die dingen als alles nog goe werkt bij mij, maar ik heb wa geld gekregen voor verjaardag en kep mij deze muis dan maar aangeschaft, na heel lang twijfelen. Ben er nog altijd heel content van. Nu 10 dagen in gebruik en nu juist is er terug blokske afgegaan, nog 1 blokske dus :)

papabear69

Legacy Member
Den Deze zei:
Ik geef gewoon mijn eigen mening :)
Ik geef normaal ook nooit zoveel geld aan die dingen als alles nog goe werkt bij mij, maar ik heb wa geld gekregen voor verjaardag en kep mij deze muis dan maar aangeschaft, na heel lang twijfelen. Ben er nog altijd heel content van. Nu 10 dagen in gebruik en nu juist is er terug blokske afgegaan, nog 1 blokske dus :)
Lol laat het me weten wanneer ze leeg is :)
Ik heb er ook zo een maar ik blijf ze s'nacht's toch opladen hoor.
Was het voor jou ook niet wennen in begin als je een game speelt met die nieuwe muis?
Bij mij was het echt wel aanpassen toen ik battlefield speelde.
Ik heb nogal een glansende bureau kan de MX1000 daar ook op werken ?:eek: :help:

Oja als ik de software die ik heb installed van logitech op zet en ik start bf:v op dan kan ik in het game zelf niet meer bukken met die zijknoppen ==> als die software afstaat kan'k wel bukken ===> pretty strange

stelly

Legacy Member
ik werk na 2jaar nog steeds met mijn muisje van medion dat ik heb meegekregen met mijn pc
een knop links, een knop rechts en zelfs een wieltje! :D

Den Deze

Legacy Member
papabear69 zei:
Lol laat het me weten wanneer ze leeg is :)
Ik heb er ook zo een maar ik blijf ze s'nacht's toch opladen hoor.
Was het voor jou ook niet wennen in begin als je een game speelt met die nieuwe muis?
Bij mij was het echt wel aanpassen toen ik battlefield speelde.
Ik heb nogal een glansende bureau kan de MX1000 daar ook op werken ?:eek: :help:

Oja als ik de software die ik heb installed van logitech op zet en ik start bf:v op dan kan ik in het game zelf niet meer bukken met die zijknoppen ==> als die software afstaat kan'k wel bukken ===> pretty strange

Ja ik gebruik nooit die muisknoppen in games eigenlijk, omda da den ene keer wel werkt en den andere keer niet. Ik heb zelf nergens een glansende bureau dus weet ni hoe die muis bij mij daarop reageert. Zal strax thuis is wa ondergronden testen :)
Heb nu juist formatje gedaan en moet al mijn games terug opnieuw installeren, heb nog ni echt fps games getest, enkel rts games (en da was echt wel wennen int begin) :)

papabear69

Legacy Member
gelukkig dan ben'k ni de eenigste die zo hard moest wennen en zal het aan het ventje ligge en niet aan de muis :)

Klinkt mischien raar eh maar wat is muislag eingelijk (dat is toch dat je beweegt dat dat in schokjes gaat eh)
Ik denk dat ik met mijn mx1000 te make heb met muislag:sad: :sad:
Maar vind wel dat draadloze muizen zo veel beter bewegen :D

papabear69

Legacy Member
papabear69 zei:
gelukkig dan ben'k ni de eenigste die zo hard moest wennen en zal het aan het ventje ligge en niet aan de muis :)

Ben er goed aangewent
Aan iedereen:
Mids een tijd aanpassing is de mx1000 echt welg oed hoor (mag ook wel voor de prijs)
Ik zeg niet drekt dat het zoveel geld waard is maar ik vind ze echt wel top.
Opladen hoeft praktisch niet en dan hoeft het maar 30 minutjes dus.
Zoek je een nieuwe gamers muis ? ==> that's the one of kennen jullie een betere gamers muis??

donkey_thong

Legacy Member
Ja. Een non-media muis die ni teveel knoppen heeft, en ook niet te groot is.
en met non-media bedoel ik da ter ni langs alle kanten knoppen zitten. Men mx700 had er een stuk of 8, en ik gebruikte er slechts 5 van. Meestal 3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan