Den Deze
Legacy Member
spectrious zei:In you we trust![]()
Kheb nen desktop set gekocht den 320 ,twas ma 30 € ik zie eiegenlijk het nut nie in van een dure muis ;alhoewel die MX'jes nie al te veel kosten.
Ik geef gewoon mijn eigen mening

Ik geef normaal ook nooit zoveel geld aan die dingen als alles nog goe werkt bij mij, maar ik heb wa geld gekregen voor verjaardag en kep mij deze muis dan maar aangeschaft, na heel lang twijfelen. Ben er nog altijd heel content van. Nu 10 dagen in gebruik en nu juist is er terug blokske afgegaan, nog 1 blokske dus



ad: