Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A64 komt in alle maten:Me Boss You Not zei:Beter een AMD 64 zeker!?? Hoeveel kost dat en heb je een nieuwe moederbord nodig?
de fxen zitten nu al een tijdje op 939 zeMich_vm zei:s754 (zou ik nie kopen, gaat tot 3700+ denk ik)
s939 (dual channel, goed oc'en, gaan tot over de 4000+)
s940 (voor de fx'en met unlockte multiplier)
$anka zei:ja ma updaten van 2.8 naar 3.2 is een beke dom imho
kunde mss beter heel ff doorsparen en nen amd64 + mobo kopen. daar gade meer een langer plezier van hebben denk ik.
of anders moete gewoon uwen 2.8 overclocken (denk wel da ge ong aan 3.2 moet geraken hoor. alleen zien dat ge een deftige koeling hebt)

Timmos zei:ja voor nen prescott 3,2 wel ja, ma als hij naar een ahtlon 64 3200+ update, maakt da wel verschil uit he (ingebouwde geheugencontroller etc.)
dus die prescott niet, koop dan een ahtlon 64 (3400+?)
Je zult natuurlijk wel een nieuw mobo nodig hebben he![]()
)***ARF*** zei:kzou ook gewoon oc'en
diene moet normaal me boxed koeler al naar de 3.2 gaan ze
mijne 2.8 draait hier me simpel waterkoelingske op 3.5