Opiate
Legacy Member
keb een probleem me de temperatuur van mijn processor.
das nen amd athlon 2800+, maar die staat maar ingesteld op 2083Mhz.
das al een probleem op zich, maar het rare is da mijn cpu temperatuur op 47°C staat.
ik ben van plan die een beetje te overclocken, en dan wel extra koeling te kopen. maar weten jullie niets om mijn huidige temperaturen wat te doen dalen?
das nen amd athlon 2800+, maar die staat maar ingesteld op 2083Mhz.
das al een probleem op zich, maar het rare is da mijn cpu temperatuur op 47°C staat.
ik ben van plan die een beetje te overclocken, en dan wel extra koeling te kopen. maar weten jullie niets om mijn huidige temperaturen wat te doen dalen?

en oc dan