Het belangrijkste is dat de cooler ZEER goed contact maakt met de CPU. Dit is het allerbelangrijkste! Dus ook koelpasta perfect aanbrengen (dus als ge het opnieuw aanbrengt zorgen dat beide oppvervlakken ook superproper zijn).
Caseflow is overrated, zeker met de huidige koele CPUs en de GPUs die zelf een eigen outtake hebben. Gewoon een licht briesje is voldoende (bv met een grote cooler die traag draait).