corvette
Legacy Member
metreox zei:Is u AMD64 gekoelt me ne boxed cooler? En hoevel grade loopt u cpu?
ja.
hij loopt heeeeeet.
225*12 1:1
idle: 43°c load: 66°c
kga der prolly een Xp-120 opzetten, kijken wat dat geeft..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metreox zei:Is u AMD64 gekoelt me ne boxed cooler? En hoevel grade loopt u cpu?
corvette zei:ja.
hij loopt heeeeeet.
225*12 1:1
idle: 43°c load: 66°c
kga der prolly een Xp-120 opzetten, kijken wat dat geeft..
metreox zei:Mja ik haal hier nu ook +-200-225 FSB met men corsair. Probleem is wanneer ik iets installeer crasht hij. Ik weet echt niet hoe dat komt.
corvette zei:aan welke timings?
wat is je multi?
jippen zei:ow tread uit het oog verloren
dit is mijn setup
Mod XaserIII with msi kn8 neo2 - XP3500+@2599MHz - 2x512MB Corsair PC3200 XMS xll - AX800XT- 2x120gig sata raid, - PLEXTOR PX-708A - ...waiting for WC
ik krijg er dus 280 uit (9x280) blijken dus tccd chips te zijn
nu heb ik een ocz booster, en op 2.9 tot 3 volt 240 op 2-3-5 t1
ben nog ietje verder gegaan kwa voltage maar ben terug gegaan naar 2.9 omdat blijkbaar die latjes niet meer mogen hebben....
corvette zei:corsair geeft garantie tot 2.9vdimm
soit, hoe oud zijn jouw latjes?

jippen zei:in augustus van dit jaar aangekocht bij tones voor (veel geld)![]()
kristos zei:xl heeft tccd chips,
kristos zei:omdat anandtech niet de overclock god is
omdat anandtech misschien gewoon pech had met hun latje(s)
omdat anandtech misschien op een ander platform heeft getest
en omdat corsair vroeger van de jedec pcb afgeleide pcb's gebruikte en nu in principe is overgeschakeld op brainpower pcb's (geven een hogere overclock bij losse timings)
kristos zei:http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&number=2&artpage=1018&articID=258
op die pagina staan er ook een paar links om een brainpower pcb van een jedec reference pcb te onderscheiden.

kristos zei:een btw nummer
die ocz's zijn veelie naais maar een beke aan de dure kant imho![]()