Archief - cooler voor athlon xp 3000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gms

Legacy Member
Ik heb via ebay een amd athlon xp 3000 gekocht, normaal komt deze maandag aan, maar nu is mijn vraag of ik mijn bestaande cooler kan behouden. Deze is van een boxed athlon xp 2400
het is niet de bedoeling voor te overklocken.
zoniet welke is een goede cooler voor hierop

thanks

devil

Legacy Member
lol die die CPU niet boxed gekocht dan ?
ander raad ik u wel aan een andere te koipen die van de 2400 zou ik niet riskeren eigenlijk.
dees bevoorbeeld Aerocool HT-101 JR 35 €hier www.pcwarez.be

gms

Legacy Member
idd niet boxed gekocht, was al moeilijk genoeg voor nog ene te vinden, hier in belgië in de winkels nergens meer te vinden.
Ik zal dan maandag wel effe snel naar de winkel rijden voor ene te halen

The_Christ

Legacy Member
eum, ik raad je aan om een sterke cooler te kopen. Want mijne warmt heel snel op tijdens games. Ik heb er dan 2 cooler bijzet en toen liep het al een stuk beter.

flov007

Legacy Member
wat hebt gij voor die cpu gegeven als ik vragen mag? :)
ik zou het ni riskeren met die die xp 2400 cooler ze :)

The_Christ

Legacy Member
flov007 zei:
ik vroeg gewoon aan gms wa hij voor die cpu gegeve heeft... :unsure:
quote dan :niceone:

He Gms,

AMD BARTON 3000+ XP nergens meer te vinden in belgië??? Op www.padeg.be vind je hem voor 150€ :niceone:
mja, nu heb je ene gekocht in nederland. :)

The_Christ

Legacy Member
dan zou ik deze nemen: [AMD & Intel] ZALMAN CNPS 7000B-CU
wou deze ook kopen maar toen had ik juist m'n pc gekocht dus was ik ff blut :s

gms

Legacy Member
ja me nie meer te vinden bedoel ik hier ergens in de buurt he, ik ga er nie half belgië voor rond rijden, nu steken ze hem gewoon in de brievenbus :)

The_Christ

Legacy Member
van padeg zijn er verschillende winkels, denk eraan in het vervolg, ze hebben daar goedkope prijzen en goede kwaliteit ook. Ik ben toch tevreden met mijn onderdelen die ik daar apart heb gekocht.

gms

Legacy Member
ja is inderdaad wel goedkoop, maar ik woon in het uiterste noorden van antwerpen (150m van nederlandse grens) en dan zijn die winkels wel redelijk ver, en vermits mijn auto nogal dorstig is, ga ik daar nie veel winst uit halen dan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan