Kristof
Legacy Member
Hallo,
ik heb van iemand een 2de handse cooler gekocht, hij had net zoals mij een AMD XP2000+. Nu heb ik hem er juist opgezet, dus probeerde ik de pc op te starten. maar na een paar seconde valt de computer zelf uit. Dit is nog voordat hij de gebruikelijke "biep" geeft
Ik gok dat het door de CPU overheat protection is
Heb ik de cooler dan niet goed geplaatst? de cooler zelf draait wel, dus aan de cooler zelf ligt het niet. Iemand enig idee?
ik heb van iemand een 2de handse cooler gekocht, hij had net zoals mij een AMD XP2000+. Nu heb ik hem er juist opgezet, dus probeerde ik de pc op te starten. maar na een paar seconde valt de computer zelf uit. Dit is nog voordat hij de gebruikelijke "biep" geeft
Ik gok dat het door de CPU overheat protection is
Heb ik de cooler dan niet goed geplaatst? de cooler zelf draait wel, dus aan de cooler zelf ligt het niet. Iemand enig idee?