zeroi
Legacy Member
Hey,
Ik heb mij vorige week een XFX 6600GT gekocht, omdat de MSI die ik besteld had nog niet leverbaar was en ik niet kon wachten
.
Nu het probleem is dat deze volgens NVIDEA monitor zo'n 71° wordt als ik nfsu2 speel (op max). Heb zelfs eens gezien dat er 81° stond, wss zal de lezing niet volledig juist zijn.
Maar nu, ik dacht aan een artic silencer, maar deze bestaan blijkbaar nog niet voor de 6600GT.
Weet er iemand of deze komt, en wnn ongeveer
of is er een alternatief op de markt, om deze kaart te koelen.
Ik heb mij vorige week een XFX 6600GT gekocht, omdat de MSI die ik besteld had nog niet leverbaar was en ik niet kon wachten
. Nu het probleem is dat deze volgens NVIDEA monitor zo'n 71° wordt als ik nfsu2 speel (op max). Heb zelfs eens gezien dat er 81° stond, wss zal de lezing niet volledig juist zijn.
Maar nu, ik dacht aan een artic silencer, maar deze bestaan blijkbaar nog niet voor de 6600GT.
Weet er iemand of deze komt, en wnn ongeveer
of is er een alternatief op de markt, om deze kaart te koelen.
