Archief - containerpark

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeDieViL

Legacy Member
kmoe morge naart containerpark.
kunde daar echt nog werkende pc onderdele vinde?
woals ne maat van mij beweerd

lijkt me weel interessant :woohoo:

Shotty

Legacy Member
ja da kunt ge
maar ge moogt da normaal niet meedoen
omdaze ze die naar de kringloopwinkel brengen
die pc's en andere electrische dingen :)

MeDieViL

Legacy Member
alhoewel mene pa zegt da int park van hier in merksem der streng toezicht is

weet der iemand een goe park in de buurt van antwerpen. iemand van de omgeving hier?

vinteg

Legacy Member
gewoon savonds over de hekken klimmen, zo heb ik al enkele oude soundcards kunnen rippen en nen volledig werkende pentium 3^^

babaar

Legacy Member
vinteg zei:
gewoon savonds over de hekken klimmen, zo heb ik al enkele oude soundcards kunnen rippen en nen volledig werkende pentium 3^^


... en hier dan opt forum verkocht :evil: :evil:




:p

MeDieViL

Legacy Member
vinteg zei:
gewoon savonds over de hekken klimmen, zo heb ik al enkele oude soundcards kunnen rippen en nen volledig werkende pentium 3^^
zedde gij zot
kwil ni in den bak vliege zene :D

dexter

Legacy Member
vinteg zei:
gewoon savonds over de hekken klimmen, zo heb ik al enkele oude soundcards kunnen rippen en nen volledig werkende pentium 3^^


Goe bezig jong gade noch ver mee komen :naughty:

xyus89

Legacy Member
laat die jong toch!

ge moest es wete wa'k heb allemaal uitgespookt met mijn kamerade :p
der lage boten in et dorp en we ware dan door iemand zijn tuin gegaan en op die bote lage brandblussers, koopgerei... wij rippe da allemaal...
die mense hadde ons gezien, wij naar onze fietsen gegaan WEG, ganse ouders kunne bijahle :cry: :angry: :evil: :(

wa der allemaal ligt is ouwe nest, nie de moeite ma nen volledige P3? yuw , zelfs da vinde der nie?

mvg,
Xyus

vinteg

Legacy Member
jeugd van vroeger ja, das ondertussen al ietske meer als 2 jaar geleden. en dan nog, die pc's gaan enkel naar goede doelen als mensen die in ne speciale container legghen(kat&co is da hier bvb) als die in den echten afval container liggen zitk daar ni echt mee in om die mee te pakken

daFour

Legacy Member
hmm

denk toch nie dat het nog iets waard is ze

da ligt daar in een bak in de regen enz?

..

eniac

Legacy Member
xyus89 zei:
ge moest es wete wa'k heb allemaal uitgespookt met mijn kamerade :p
der lage boten in et dorp en we ware dan door iemand zijn tuin gegaan en op die bote lage brandblussers, koopgerei... wij rippe da allemaal...

Ge verdiende daarvoor toch serieus wa kletsen. Onnozelaars.

Exit

Legacy Member
op containerparken liggen veel werken pc onderdelen ... als ge die personen wa kent kunt ge nog wa zaken meekrijgen, ... anders in kringloop winkels zien voor onderdelen.
of ge geeft die mannen van containerpark er nog iets voor.
anders moet ge zien dat ge het wegmoffelt.

Wover

Legacy Member
vinteg zei:
jeugd van vroeger ja, das ondertussen al ietske meer als 2 jaar geleden. en dan nog, die pc's gaan enkel naar goede doelen als mensen die in ne speciale container legghen(kat&co is da hier bvb) als die in den echten afval container liggen zitk daar ni echt mee in om die mee te pakken

leggen :unsure:

toen ik een of ander ouw krelpc daar ging binnendoen met nog werkend scherm zeiden ze da'k da maar in nen bak moest smijten.

gaf wel ne kick :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan