Juist nog eens geprobeerd. Er zat blijkbaar nog een USB stick in de computer. Heb die er nu uitgehaald. Ik moet wel efkes wachten vooraleer ik de pc weer kan aanzetten nadat ie uitgevallen is. (ong een minuut)
Hij heeft de nacht uitgestaan en nu net voor de 1e keer weer aangezet en hij bleef toch een kleine 5 min draaien. Bij de 2e keer ging hij na een 30 tal sec ingelogd te zijn al uit.
//edit: ik heb de case openstaan nu. Ik zie een geel lampje branden op het moederbord. Geen idee wat het betekent. Als ik de computer aanzet blijft dat lampje branden. Vanaf ie uitvalt, gaat het lampje ook uit. Ik moet nu 2 min wachten ongeveer. Ik hoor dan iets in werking treden en het lampje gaat ook weer aan.
//edit2: Ook zijn er 4 "diagnostic leds" aan de achterzijde van de pc. Die blijven gewoon groen branden tot dat de computer uitvalt. Vanaf er 1 niet zou branden, is er een probleem staat er in de handleiding. Heb nog wat verder op google opgezocht: en kan nog altijd van alles zijn:
-PSU
-Moederbord
Emailen naar Dell (want het is een Dell Dimension 4500s) gaat ook niet meer, want ze vragen bedrijfsgegevens wanneer ik de service tag ingevuld heb. Geen idee wat deze zijn.
//edit 3: Heb net eens in de bootmenu gegaan. Voor ik in dat menu kwam, stond er een fout op het scherm "plug and play configuration error". We zijn weer een stapke verder
//edit 4: negeer mijn vorige edit maar. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik de expansion cards (voor netwerk) er niet deftig terug ingestoken had. Ik heb de computer nu nog een paar keer proberen opstarten maar wnnr ik de pc wil aanleggen nadat hij uitgevallen is, moet ik nu echt wel lang beginnen wachten (10 min al ong)
Raar maar waar, computer doet het opeens terug. Was hem gaan binnensteken in een computerzaak hier in de buurt, en die belde mij op om te zeggen dat de computer het "gewoon" doet. Heel vreemd.