Domination
Legacy Member
Hallo,
gister ochtend is mijn broertje wezen computeren.
Helaas krijg hij toen "het blauwe beeldscherm".
Er staat dan dat er waarschijnlijk iets kapot is in windows zelf.
Als het de eerste keer is moet je hem opnieuw opstarten. Ik heb hem dus opnieuw opgestart, maar toen deed de PC helemaal niks meer.
Als ik hem nu aan doe dan maakt hij wel gewoon geluid, alsof hij aan het opstarten is, maar het toetsenbord doet niks en ik krijg geen beeld.
Ik heb een kennis gebeld en die zei dat ik er een nieuwe video kaart in moest zetten. Dat hebben we dus gedaan(naja een vent in de winkel)
Maar we hebben nu weer precies hetzelfde, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Bijvoorbaad dank!
Het blauwe beeldscherm ziet er ongeveer zo uit, letop de error is waarschijnlijk niet hetzelfde, want ik heb deze pic van het internet afgehaald...
gister ochtend is mijn broertje wezen computeren.
Helaas krijg hij toen "het blauwe beeldscherm".
Er staat dan dat er waarschijnlijk iets kapot is in windows zelf.
Als het de eerste keer is moet je hem opnieuw opstarten. Ik heb hem dus opnieuw opgestart, maar toen deed de PC helemaal niks meer.
Als ik hem nu aan doe dan maakt hij wel gewoon geluid, alsof hij aan het opstarten is, maar het toetsenbord doet niks en ik krijg geen beeld.
Ik heb een kennis gebeld en die zei dat ik er een nieuwe video kaart in moest zetten. Dat hebben we dus gedaan(naja een vent in de winkel)
Maar we hebben nu weer precies hetzelfde, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Bijvoorbaad dank!
Het blauwe beeldscherm ziet er ongeveer zo uit, letop de error is waarschijnlijk niet hetzelfde, want ik heb deze pic van het internet afgehaald...