Archief - Comments op nieuw TFT screen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
verstancke007 zei:
Heb dus men nieuw scherm in gebruik genomen.

Resolutie ingesteld op native (1440x900 Refresh Ratio op 60Hz).

Wil clanmate joinen in Battlefield 2=> Ik krijg eerst zwart scherm (wat volledig normaal is) en dan komt het scherm +-grijs en sluit het af naar Desktop.

Kan dit komen doordat Battlefield 2 options ingesteld is op 1024x786 en Refresh Ratio van 75Hz dat ik het niet meer kan opstarten?

Bedankt voor de hulp!

hebt ge die waardes veranderd in de video.con? zoja trug standaard zetten en het volgende doen: rechtermuisknop op BF2 icoontje__>eigenschappen ervan en
bij doel zet ge dit "C:\games\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

even zeggen C:\games vervangen naar de directory waar gij BF2 hebt installed dan moet alles werken zoals het moet:)

ahja 1280 en 1024 vervangen door de gewenste resolutie

Stancke

Legacy Member
Ik heb niets aan de instellingen verandert in BF2.

het sluit af sinds ik men nieuw scherm gebruik.

Andere games geven geen problemen.

op dit moment ben ik het spel opnieuw aan het installeren.

Afwachten:angry:

Stancke

Legacy Member
benny zei:
rechtermuisknop op BF2 icoontje__>eigenschappen ervan en
bij doel zet ge dit "C:\games\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Werkt ook niet.....

Eens andere drivers installeren...

maar je mag me nog altijd helpen hoor!:)

Gunstn

Legacy Member
hmm, ken niet veel van battlefield 2, maar kun je in je program files niks vinden van veiligheids modus ?
dan start hij normaal op met alles op het laagste etc ...
en heb je al eens geprobeerd met een andere game ?

Mee

Legacy Member
Probeer die refreshrate is te zetten op 60 Hz, wie weet is het da wel (maakt trouwens toch nie uit, nen lcd heeft eigenlijk geen refreshrate).
Enne...
Breedbeeldschermen zijn echt wel heel leuk om te gamen: uw hoogte wordt behouden in vergelijking met een ander scherm maar uw scherm is breder waardoor dat ge meer kunt zien (tenminste, als het spel het ondersteunt).
En voor films is dit natuurlijk nog veel beter omdat de zwarte balken onder- en bovenaan smaller worden en ge dus meer echt beeld krijgt (maar bij een 16:10 ratio zult ge nog altijd zwarte balken hebben, want de meeste films zijn in 16:9).

Kijk is op www.widescreengamingforum.com ; is heel goeie site voor zo'n dingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan