demon326
Legacy Member
verstancke007 zei:Heb dus men nieuw scherm in gebruik genomen.
Resolutie ingesteld op native (1440x900 Refresh Ratio op 60Hz).
Wil clanmate joinen in Battlefield 2=> Ik krijg eerst zwart scherm (wat volledig normaal is) en dan komt het scherm +-grijs en sluit het af naar Desktop.
Kan dit komen doordat Battlefield 2 options ingesteld is op 1024x786 en Refresh Ratio van 75Hz dat ik het niet meer kan opstarten?
Bedankt voor de hulp!
hebt ge die waardes veranderd in de video.con? zoja trug standaard zetten en het volgende doen: rechtermuisknop op BF2 icoontje__>eigenschappen ervan en
bij doel zet ge dit "C:\games\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
even zeggen C:\games vervangen naar de directory waar gij BF2 hebt installed dan moet alles werken zoals het moet

ahja 1280 en 1024 vervangen door de gewenste resolutie
