*Bios*
Legacy Member
hey,
men zus heeft een nieuw pcke gekocht maar kweet eigenlijk ni dat het deftig systeempke is voor die prijs (1050euro)
De graka suckte wel een pak bij de 3dmark2003 test (nl.rond de 1000)
is da trouwes wel normaal want das toch één van de nieuwere kaarten (niet?
)
anyways hier link http://users.telenet.be/Bios/ en dan systeeminfo.doc selecteren..
btw bij games herstart die na 10 min altij.
is dit nu eigenlijk een deftig systeem vor die prijs of complete miskoop...
greetz Bios
men zus heeft een nieuw pcke gekocht maar kweet eigenlijk ni dat het deftig systeempke is voor die prijs (1050euro)
De graka suckte wel een pak bij de 3dmark2003 test (nl.rond de 1000)
is da trouwes wel normaal want das toch één van de nieuwere kaarten (niet?
)anyways hier link http://users.telenet.be/Bios/ en dan systeeminfo.doc selecteren..
btw bij games herstart die na 10 min altij.
is dit nu eigenlijk een deftig systeem vor die prijs of complete miskoop...
greetz Bios
