Archief - Check nieuw systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Bios*

Legacy Member
hey,

men zus heeft een nieuw pcke gekocht maar kweet eigenlijk ni dat het deftig systeempke is voor die prijs (1050euro)
De graka suckte wel een pak bij de 3dmark2003 test (nl.rond de 1000) :wtf:
is da trouwes wel normaal want das toch één van de nieuwere kaarten (niet? :unsure: )
anyways hier link http://users.telenet.be/Bios/ en dan systeeminfo.doc selecteren..
btw bij games herstart die na 10 min altij. :wtf:
is dit nu eigenlijk een deftig systeem vor die prijs of complete miskoop...

greetz Bios

SkullZ

Legacy Member
Dat restarten kan overhitten zijn. [probeer nog eens een spel met het zijpaneel eraf]
Die 3Dkaart is niet een van de beste, daarvan is je 3dmark scorelevel laag.

Btw ik zie bij je processes nogal wat programs lopen die volgens mij niet kloppen (zie Dit.exe en andere)

Conqie

Legacy Member
die 3d kaart is gewoon een pcx versie van de 5200 met mischien een paar veranderingen
diene pc dient niet voor te game ,voor kantoorwerk ist gene slechte maar het was natuurlijk allemaal beter geweest als ze er een a64'je hadden ingestoken
1000 € is wel wat veel maar da valt ook tezien da het memory van deftige kwaliteit is en welke psu erin steekt en dat het een deftige case is...
als uw pa der nie mee gamet gaat em er gene last van hebben ,ma gijzelf kunt beter blijve bij uwe pc in uwe sig ,toch qua grakka..

wrss is er nie genoeg airflow in die case(en word dus te warm) en da em daarom herstart...
op fans durfe ze nogal bespare


wat ik ook raar vind is de plaatsing van het memory...
bank 1 leeg
bank 2 512 meg
bank 3 leeg
bank 4 512 meg

Slayerbe

Legacy Member
kvind het ook ni echt super voor die prijs

en de plaatsing ... toch niks mis mee? zo hebde dual channel
da maakt toch ni uit of da da nu in bank1 of bank2 zit zeker

Conqie

Legacy Member
Slayerbe zei:
kvind het ook ni echt super voor die prijs

en de plaatsing ... toch niks mis mee? zo hebde dual channel
da maakt toch ni uit of da da nu in bank1 of bank2 zit zeker
daar is niks mis ik vind da gewoon raar ,ze zulle het gestoke hebbe hoe hun het beste uitkwam wrss :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan