Duivenmelker
Legacy Member
Aldi heeft weer wat in huis gehaald!
oa. een ipod clone (die nog niet eens zo slecht is volgens bepaalde sites)
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
oa. een ipod clone (die nog niet eens zo slecht is volgens bepaalde sites)
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm