MJ!
Legacy Member
Aloha allen,
ik heb enkele dagen geleden mijn pc'tje voorzien van een nieuw moederbord en cpu. Moederbord -> Chaintech VNF3-250, CPU -> Athlon64 3200+ Newcastle. Nu zit ik met een probleem. Ik heb een Zalman CNPS-7000 Cu als fan op de cpu geplaatst maar ik blijf constant met temperaturen rond de 60° en meer zitten... Ik heb de fan dan maar opnieuw aangebracht, gekeken of de koelpasta goed aangebracht was en alles blijkt in orde te zijn. Ten einde raad toch maar ff wat gaan opzoeken en nu blijken vele mensen dit probleem te hebben. Verschillende beta biossen zijn gereleased en sommige verhelpen dit probleem, andere dan weer niet (en zelfs degene die het probleem verhelpen werken niet bij iedereen...). Mijn vraag aan jullie is dus, zijn er nog mensen die dit probleem hebben en zoja, wat hebben jullie eraan gedaan? Is er mss iemand die een goede beta bios hiervoor heeft/weet?
Tia
ik heb enkele dagen geleden mijn pc'tje voorzien van een nieuw moederbord en cpu. Moederbord -> Chaintech VNF3-250, CPU -> Athlon64 3200+ Newcastle. Nu zit ik met een probleem. Ik heb een Zalman CNPS-7000 Cu als fan op de cpu geplaatst maar ik blijf constant met temperaturen rond de 60° en meer zitten... Ik heb de fan dan maar opnieuw aangebracht, gekeken of de koelpasta goed aangebracht was en alles blijkt in orde te zijn. Ten einde raad toch maar ff wat gaan opzoeken en nu blijken vele mensen dit probleem te hebben. Verschillende beta biossen zijn gereleased en sommige verhelpen dit probleem, andere dan weer niet (en zelfs degene die het probleem verhelpen werken niet bij iedereen...). Mijn vraag aan jullie is dus, zijn er nog mensen die dit probleem hebben en zoja, wat hebben jullie eraan gedaan? Is er mss iemand die een goede beta bios hiervoor heeft/weet?
Tia