ken55555
Legacy Member
ik heb hier zo een celeron 2.7ghz liggen en zo een mobo van asrock ge pro-ht
met 768ddr geheugen en een 160gig harde schijf, die cpu draait nu aan 3.0. Mijn vraag was nu ofdat ik die cpu nog hoger zou kunnen laten draaien. Kzit nu wel aan een 35°C , dus kan dit nog hoger of stop ik beter?
greeetz
met 768ddr geheugen en een 160gig harde schijf, die cpu draait nu aan 3.0. Mijn vraag was nu ofdat ik die cpu nog hoger zou kunnen laten draaien. Kzit nu wel aan een 35°C , dus kan dit nog hoger of stop ik beter?
greeetz